Buty-Joko Buty-Joko

Półbuty skórzane casual Wojas 9080-53 j. brąz

359.00 zł
Buty online - Wojas oraz inne marki

Trzewiki trekkingowe Wojas 9378-59 skóra licowa

429.00 zł
Buty online - Wojas oraz inne marki

Mokasyny męskie skórzane Komodo 869-7

195.00 zł
Buty online - Wojas oraz inne marki

Reklamacje

  1. Reklamacje związane z wadą Produktu można składać pisemnie na adres siedziby firmy: Motyl Jolanta-JOKO, ul. Szczecińska 48/1, 26-600 Radom, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: joko@buty-joko.pl. Przesłanie lub zwrot Produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Motyl Jolanta-JOKO, ul. Szczecińska 48/1, 26-600 Radom.
  2. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim  mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Klient może także skorzystać z gotowego formularza reklamacyjnego, możliwego do pobrania tutaj.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do tego żądania w przeciągu 14 dni kalendarzowych od jej złożenia.
  4. Podstawa i zakres odpowiedzialności ustawowej Sprzedawcy są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Poniżej wskazane są dodatkowe informacje dotyczące przewidzianej przez przez prawo odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Produktu z Umową Sprzedaży. 
  5. W przypadku reklamacji Produktu zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
  6. W przypadku reklamacji Produktu zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
  7.  Zawarte w punkcie 6 postanowienia dotyczące konsumenta stosuje się również do Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  8. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

 

W razie wątpliwości, proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.

tel. komórkowy: 692-019-500 (opłata standardowa jak za połączenie według cennika operatora)
e-mail: jolmot2@gmail.com

 

 

Aby wpisać się na naszą listę mailingową proszę podać swój adres e-mail. Jeśli chcesz się wypisać wpisz ponownie swój adres. Otrzymuj informacje o nowościach i promocjach.